سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM کوچینگ بازاریابی زبان بدن اصول و فنون مذاکره

 

 

مدرس مدیریت بازاریابی تبلیغات اصول و فنون مذاکره

سخنران مدیریت فروش استاد فروش مدرس فروش تدریس فروش معلم فروش

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت
سخنران مدیریت

سه سؤال و جواب از بازاریابی ایمیلی که مدت‌ها منتظر آن بوده‌اید

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت بازاریابی و فروش 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

امروزه باوجود تعداد ابزار و منابع بی‌شمار برای تبدیل‌شدن به یک مدیر مالک کسب‌وکار، برخی از افراد در حال تبدیل‌شدن به بازاریابانی برای برند تحت تملک خودشان هستند.

 

در سالها و ماه‌های اخیر و در جریان همکاری و مشاوره با تعداد بسیاری از این مدیر مالکان به سه سؤال ثابت و مشترک در رابطه با بازاریابی با ایمیل از طرف همه آنها برخورد کرده‌ام. ازآنجایی‌که بازاریابی ایمیلی یکی از آسان‌ترین و موفق‌ترین راه‌ها برای تبدیل کردن خودتان به یک برند و رشد کسب‌وکار شما است، تصمیم گرفتم به آنها در مطلبی مجزا پاسخ داده و پاسخ آن را برای شما منتشر کنم.

 

چگونه زمان مناسب و کافی برای تمرکز کردن بر کمپین بازاریابی با ایمیل خودم اختصاص دهم؟

متوجه ام، مشکل شما دقیقاً مشکلی است که ساده‌ترین پاسخ را هم دارد. مشکل شما این است که نمی‌توانید به‌طور مستمر و بهینه 8 ساعت در روز را صرف تلاش برای کسب‌وکار خودتان بکنید و درنهایت بازهم بر اموری مثل ایمیل‌ها و بازاریابی با آنها و … تمرکز و تسلط داشته باشید. اما باید توجه کنید که شما هم همان 24 ساعت شبانه‌روز را در اختیاردارید که مثلاً بیل گیتس هم در اختیار داشت. راه‌حل این موضوع قدری استفاده از تکنیک‌های صرفه جوی در زمان است. مثل اولویت‌بندی از طریق قانون پارتو که می‌گوید تنها 20% از فعالیت‌های ما مسبب 80% از نتایجی است که کسب می‌کنیم. پس فهرستی از اهداف خود برای طی روز یا هفته پیش رو تهیه کنید تا به شما در تمرکز کردن بر کارها و اهداف کمک کند. سپس از قانون 80/20 استفاده کنید و آنها را اولویت‌بندی کنید. مثلاً ممکن است ایجاد یک فرم پذیرش اشتراک یا ترکیب بازاریابی ایمیلی با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را مدنظر داشته باشید یا بخواهید در پایان هفته 50 مشترک جدید کسب کنید.

 

سپس باید تناسبی بین فعالیت‌هایی با بیشترین اولویت و آن‌هایی که مثلاً در کمترین زمان انجام می‌شوند ایجاد کنید. به برنامه تعیین‌شده خود وفادار بوده و آن را اجرا کنید، اما از اختصاص ساعات تفریح به خودتان هم واهمه نداشته باشید، مثلاً کار کردن در بازه‌های زمانی 30 دقیقه‌ای و سپس قرار دادن یک واحد استراحت و سپس تغییر کار برای ایجاد تنوع پیشنهاد بسیار خوب و مناسبی است.

 

answers-facts-button-ss-1920

 

چه زمانی باید به خودکار سازی ایمیل‌های خودم فکر کنم؟

این بهترین پاسخ ممکن از طرف من است: شما باید از لحظه‌ای که تصمیم به راه‌اندازی کمپین ایمیل خود می‌گیرید به فکر خودکار سازی آن باشید. ترتیب موضوعی که در ارسال این ایمیل‌ها باید در نظر بگیرید به این قرار است که یک ایمیل خوشامدگویی، و سپس اینکه شما کی هستید، چه‌کار می‌کنید، کجا هستید و چرا این ایمیل‌ها را ارسال می‌کنید. مخاطبین شما باید بدانند که شما که هستید و چه چیزی ارائه می‌کنید، محصول یا خدمت شما چیست؟ انتظاراتی از خودتان برای آنها ایجاد کنید در این رابطه که برای هرچند وقت یک‌بار باید انتظار دیدن ایمیل‌های شمارا داشته باشند و اینکه در مورد چه مطالبی برای آنها ایمیل ارسال می‌کنید؟ بگذارید به‌خوبی بدانند که چرا ایمیل‌های ارزش مشترک شدن برای آنها دارد؟

 

در مورد اینکه در کجا حضور دارید، می‌توانید حضور خود در یک رویداد محلی یا همایش یا …. را به اطلاع آنها برسانید و اینکه مثلاً آیا در آنجا غرفه‌ای دارید یا خیر!!! همیشه تعامل این افراد به‌صورت چهره به چهره بیشترین تأثیر را در ارتباط دوسویه با آنها می‌گذارد.

 

زمانی که ارسال شدن این مجموعه از ایمیل‌ها را برای هریک از مشترکین جدید خود برنامه‌ریزی کردید، سپس می‌توانید باکمی خلاقیت به برنامه‌ریزی برای ارسال ایمیل‌های تبریک تولد و پیشنهاد تخفیف به این مناسبت، نقل‌قول‌های هفتگی و هرآن چیزی مرتبط با کسب و کار خودتان و مورد توجه و نیاز مخاطب خودتان بپردازید. موارد ممکن در این زمینه بی پایان است.

 

بهترین روز و ساعت برای ارسال ایمیل چه زمانی است؟

همه فعالین این حوزه خواهان اطلاع از یک فرمول طلایی برای کسب اطمینان از ارسال ایمیل‌ها در زمان مناسب برای اطمینان از باز شدن آنها، کلیک بر روی آنها و افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری هستند. واقعیت این است که کمپین‌های ایمیلی شما به‌طور جادویی و با نواخته شدن صدای وارد شدن به ساعت 12 یا هر ساعت دیگری تبدیل به یک موفقیت تضمین‌شده نمی‌شوند.

 

بدون توجه به هر آنچه ممکن است در رابطه با بهترین و بدترین ساعت زمان ارسال ایمیل‌ها شنیده باشید، این موضوعی است که خودتان باید با توجه به جمعیت مخاطب خودتان و با آزمون و مطالعه به آن دست پیدا کنید. این مطالعه و آزمودن زمان و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد، اما این زمان و تلاش ارزش نتیجه مورد انتظار شمارا خواهد داشت. روزها و ساعت مختلف روز را امتحان کنید یا اینکه درحرکتی صادقانه و حرفه‌ای از مخاطبین خود بخواهید به شما بگویند در چه ساعتی از روز تمایل به دریافت ایمیلی از شما دارند. اعتماد کردن و در نظر گرفتن ترکیبی از نتیجه این دو حالت بهترین گزینه برای شما است.

 

درنهایت توجه داشته باشید که این کمپین ایمیلی شماست.

در پایان به یاد داشته باشید که این موضوع کاملاً به شما بستگی دارد که چقدر زمان به این فرایند اختصاص دهید، چه زمانی ایمیل‌های خود را ارسال کنید و چه زمانی و از چه مرحله‌ای به بعد فرایند خودکار سازی را آغاز کنید. اما کلید موفقیت شما یادگیری مستمر و پیش بردن کار در حین این است که در طی فرایند پیشرفت سؤال‌های خود را از اهل‌فن پرسیده و پاسخ مناسب را پیدا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی