سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM کوچینگ بازاریابی زبان بدن اصول و فنون مذاکره

 

 

مدرس مدیریت بازاریابی تبلیغات اصول و فنون مذاکره

سخنران مدیریت فروش استاد فروش مدرس فروش تدریس فروش معلم فروش

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت
سخنران مدیریت

راهکارهایی برای ارسال ایمیل به افراد واقعاً گرفتار – بخش اول

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی فروش برندینگ اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمان 

behzadabbasi.ir

چگونه ایمیل خود را در صندوق پستی این افراد برجسته کنیم که بیشتر به چشم بیاید. زمانی که در حوزه بازاریابی کار و فعالیت می‌کنید، ایجاد رابطه همکاری معنادار با افراد تأثیرگذار اغلب مورد انتظار هست.

 

در طی سال‌های گذشته و در طی فعالیت‌های جدی خودم درزمینهٔ توسعه کار و فعالیت سعی کردم مهارت خودم درزمینهٔ ارسال ایمیل غیرمنتظره را به‌مراتب بهبود ببخشم که در ادامه 10 مورد از بهترین راهکارهایی که برای ارسال ایمیل برای افراد واقعاً مشغول و گرفتار – و دریافت پاسخ – یاد گرفته‌ام، با شما در میان می‌گذارم:

 

1- جستجوی آن‌ها

در رابطه با فردی که قصد ارسال ایمیل به وی رادارید، از حدس و گمان استفاده نکنید. در عوض زمانی را به این موضوع اختصاص داده و در این رابطه تحقیق و جستجو کنید که آن‌ها که هستند؟ به چه مواردی اهمیت می‌دهند، سازمان‌ها یا موضوعاتی که هر دو به آن‌ها علاقه‌مندید را پیدا کنید و ببینید که آن‌ها غیر از مسائل کاری به چه مواردی علاقه دارند. چنین تحقیقی فرصت‌های بیشتری را در رابطه با ایجاد ارتباط با آن‌ها برای شما فراهم می‌آورد – ارتباطی که موجب برجسته شدن ایمیل شما در نظر آن‌ها می‌شود.

 

توجه کنید و ببینید که آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف چه مواردی را به اشتراک می‌گذارند و در شبکه‌های اجتماعی شخصی و حرفه‌ای از چه لحنی برای نگارش استفاده می‌کنند، سپس از این اطلاعات برای تهیه ایمیلی بهتر و چشمگیرتر استفاده کنید.

 

18wx12iuck859jpg

 

2- انتخاب موضوع مناسب

زیاد در رابطه با این مورد خاص فکر نکنید. توجه داشته باشید که زمانی که نوبت به تعیین موضوع مناسب برای ایمیل می‌شود، سادگی همیشه موجب برنده شدن شما می‌شود. سعی کنید همواره از انتخاب موضوع‌هایی که ظاهری مانند هرزنامه دارند خودداری کنید، مانند “5 دلیلی که حتماً علاقه به خواندن به این متن دارید!” و یا “بهترین تصمیمی که امروز اتخاذ می‌کنید!” برای کسب اطمینان از خوانده نشدن ایمیل شما، هیچ راهی ساده‌تر از این نیست که حس گول خوردن خواننده به باز کردن ایمیل خودتان را به وی انتقال دهید.

از موضوعی برای ایمیل خودتان استفاده کنید که حس کنجکاوی را برانگیزد، یک ارتباط فوری ایجاد کند یا ارزشی فوری برای دریافت‌کننده ایجاد کند. در زیر برخی از کاربردی‌ترین موضوع‌های ایمیل که برای خودم مفید بوده است را آورده‌ام:

– مقاله شما در رابطه با . . .

– علاقه دوجانبه به سگ‌های کوچولو و یک سؤال کوچک

– . . .

میزان درک شما از موضوعات انگیزاننده دریافت‌کننده ایمیل شما دارد. این همان نکته‌ای است که نتیجه تحقیق شما در بخش اول ایمیل به کمک شما می‌آید. اگر یک نکته یا موضوع شخصی را انتخاب می‌کنید، حتماً باید این موضوع یا نکته شخصی چیزی باشد که بتوانید از آن در موضوع ایمیل خود به‌خوبی استفاده کنید.

 

3- مرتبط بودن فرد با موضوع مورد مکاتبه

اگر دریافت‌کننده ایمیل شما کاملاً در ارتباط با موضوع مورداشاره در ایمیل شما نیست، قدری تأمل‌کنید و ببینید که آیا باید در این رابطه برای وی ایمیلی ارسال کنید یا نه؟ به‌منظور علاقه‌مند ساختن آن‌ها به ایمیل خودتان، وظیفه شماست که به‌روشنی اعلام کنید چرا در اولین ارتباط با به آن‌ها ایمیل زده‌اید.

مثلاً اگر به یکی از تأثیرگذاران اصلی در صنعت خودتان ایمیلی ارسال می‌کنید و درخواست توصیه یا جمله‌ای در رابطه با مقاله خودتان دارید، لزوماً باید در ایمیل خود روشن کنید که چرا وی ممکن است به موضوع مقاله یا مثلاً همایش شما علاقه داشته باشد و دیگران را به شرکت در آن دعوت کند. با این کار چه ارزش ویژه‌ای به محتوا شما داده و چگونه برای مخاطبین شما مفید واقع می‌شوند. مثلاً “من واقعاً از مقاله اخیر شما در رابطه با . . .  نکات جالبی آموخته‌ام و در حال حاضر در حال کار کردن بر روی موضوع مشابهی با آن هستم که اظهارنظر مشخص شما در رابطه با آن واقعاً به غنای آن می‌افزاید. آیا علاقه‌مند به حضور یا ارائه نکته یا مطلبی در این رابطه هستید؟”

 

4- تشخیص و ایجاد ارتباط

زمانی که در پی برقراری ارتباط با یک فرد جدید هستید، هدف طبیعی و اولیه شما وادار کردن آن‌ها به توجه به شما و کمک فعالانه به شما است. بهترین راه برای این کار مجاب کردن آن‌ها به این کار است که در درجه اول شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید و داشتن برقراری این ارتباط با آن‌ها برای شما اهمیت دارد.

در ضمن تحقیق برای یافتن موارد اشتراک، از مواردی که ممکن است فرصت مناسب برای باز کردن صحبت برای شما و توسعه ارتباط را ایجاد کند، یادداشت بردارید. این موارد مثلاً حتی می‌توانند شامل عضویت در یک باشگاه مشتریان خاص، یک مجموعه علمی یا غیرعلمی حرفه‌ای، شرکت در یک کنفرانس بازاریابی مشترک یا حتی یک دوست مشترک باشد. توجه داشته باشید که مواردی را تجربه کرده‌ام که در آن‌ها حتی یک موضوع موردعلاقه مشترک هم برای ایجاد یک ارتباط بلندمدت کاری برای من مفید واقع‌شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی