منابع سازمان توانمندی های سازمان سخنران مدیریت
منابع سازمان - توانمندی های سازمان - جهت گیری بازار - جهت گیری - روند - عملکرد شرکت - مدیریت و بازاریابی
ترجمه چکیده
9197685104
بهزاد حسین عباسی
مشاور مدیریت بازاریابی و فروش
سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
9197685104
behzadabbasi.ir
موفقیت در عملکرد تجاری پایدار برای بسیاری از شرکت ها، یک چالش است. این امر در هیچ جایی بدیهی تر از دامنه کالاهای بسته بندی و غذایی نیست که تولیدکنندگان به طور قابل توجهی توسط رقبا و خرده فروشان مهاجم جهانی تحت تاثیر قرار می گیرند. بر اساس دیدگاه منبع-محور شرکت، این تحقیق از 173 تولید کننده غذا به این نتیجه رسید که فرآیند NPD قابلیتی است که تبدیل بازار محوری شرکت و جهت یابی NPD آن، هردو منبع، به برنامه NPD برتر موفقیت را ممکن می سازد، بدین وسیله عملکرد کلی شرکت را بالا می برد. نتایج به شفاف سازی برخی روابط مبهم بین بازار محوری، نوآوری کالا و عملکرد شرکت کمک کرده و نشان می دهد که شرکتی که قدرت نفوذ نوآوری کالا را می خواهد، باید ارکان ساختاری و فرهنگی بازار محوری و NPD محوری را داشته باشد. مهمتر از آن، آنها باید یک فرآیند NPD خوب اجراشده را به منظور تبدیل این منابع گسترده تر شرکت به نتایج عملکرد، پیاده کنند.
ترجمه مقدمه
دستیابی به جایگاه عملکرد برتر بازار در محیط تجارت رقابتی نیازمند شرکت هایی است که کالای جدید را توسعه داده و برای اطمینان از موفقیت برنامه در جریان توسه کالای جدید، از منابع و قابلیت های شرکت استفاده نمایند. (اسیه و ال.، 2008؛ کلنشمیت و ال.، 2007؛ اولاواریتا و فرایدمن، 2007؛ پالادینو، 2007). منابع شرکت مانند فرهنگ بازار محور، طراحی متداول فرآیند NPD، تعهد منبع، فرآیند های برنامه ریزی و مدیریت تعهد به NPD با موفقیت متصل شدند (کوپر و کلنشمیت، 1995). کلنشمیت و ال. استدلال می کند که اجرای تخصصی فرآیند NPD مکانیزم یا قابلیتی است که از طریق آن منابع مرتبط با NPD یک شرکت به نتایج عملکرد تبدیل شده و نشان می دهد که دیدگاه منبع محور یک شرکت ممکن است نگاه بهتری باشد که از طریق آن درک ماهیت محرک های کالای جدید به صورت جهانی در محیط های رقابتی موفق می شود.