سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM کوچینگ بازاریابی زبان بدن اصول و فنون مذاکره

 

 

مدرس مدیریت بازاریابی تبلیغات اصول و فنون مذاکره

سخنران مدیریت فروش استاد فروش مدرس فروش تدریس فروش معلم فروش

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت
سخنران مدیریت

منابع سازمان توانمندی های سازمان سخنران مدیریت

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

منابع سازمان - توانمندی های سازمان - جهت گیری بازار - جهت گیری - روند - عملکرد شرکت - مدیریت و بازاریابی

ترجمه چکیده

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت بازاریابی و فروش 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir

موفقیت در عملکرد تجاری پایدار برای بسیاری از شرکت ها، یک چالش است. این امر در هیچ جایی بدیهی تر از دامنه کالاهای بسته بندی و غذایی نیست که تولیدکنندگان به طور قابل توجهی توسط رقبا و خرده فروشان مهاجم جهانی تحت تاثیر قرار می گیرند. بر اساس دیدگاه منبع-محور شرکت، این تحقیق از 173 تولید کننده غذا به این نتیجه رسید که فرآیند NPD قابلیتی است که تبدیل بازار محوری شرکت و جهت یابی NPD آن، هردو منبع، به برنامه NPD برتر موفقیت را ممکن می سازد، بدین وسیله عملکرد کلی شرکت را بالا می برد. نتایج به شفاف سازی برخی روابط مبهم بین بازار محوری، نوآوری کالا و عملکرد شرکت کمک کرده و نشان می دهد که شرکتی که قدرت نفوذ نوآوری کالا را می خواهد، باید ارکان ساختاری و فرهنگی بازار محوری و NPD محوری را داشته باشد. مهمتر از آن، آنها باید یک فرآیند NPD خوب اجراشده را به منظور تبدیل این منابع گسترده تر شرکت به نتایج عملکرد، پیاده کنند.

ترجمه مقدمه

دستیابی به جایگاه عملکرد برتر بازار در محیط تجارت رقابتی نیازمند شرکت هایی است که کالای جدید را توسعه داده و برای اطمینان از موفقیت برنامه در جریان توسه کالای جدید، از منابع و قابلیت های شرکت استفاده نمایند. (اسیه و ال.، 2008؛ کلنشمیت و ال.، 2007؛ اولاواریتا و فرایدمن، 2007؛ پالادینو، 2007). منابع شرکت مانند فرهنگ بازار محور، طراحی متداول فرآیند NPD، تعهد منبع، فرآیند های برنامه ریزی و مدیریت تعهد به NPD با موفقیت متصل شدند (کوپر و کلنشمیت، 1995). کلنشمیت و ال. استدلال می کند که اجرای تخصصی فرآیند NPD مکانیزم یا قابلیتی است که از طریق آن منابع مرتبط با NPD یک شرکت به نتایج عملکرد تبدیل شده و نشان می دهد که دیدگاه منبع محور یک شرکت ممکن است نگاه بهتری باشد که از طریق آن درک ماهیت محرک های کالای جدید به صورت جهانی در محیط های رقابتی موفق می شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۲۹
  • ۱۲۸ نمایش
  • بهزاد حسین عباسی

توانمندی های سازمان

سخنران مدیریت

منابع سازمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی