سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM کوچینگ بازاریابی زبان بدن اصول و فنون مذاکره

 

 

مدرس مدیریت بازاریابی تبلیغات اصول و فنون مذاکره

سخنران مدیریت فروش استاد فروش مدرس فروش تدریس فروش معلم فروش

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت
سخنران مدیریت

چکیده

مقدمه

مروری بر سوابق تحقیق

پرتال‌های اینترانتی، سابقۀ تجربی، خوداتکایی اینترنتی و TAM

خلاصه و خلاء‌های پژوهشی

تدوین الگو و فرضیه‌ها

روش تحقیق     

الگوی سنجش

نتایج

محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی

نتیجه‌گیری

کلمات کلیدی

- پورتالهای اینترانت - خودکارآمدی - ارتباطات بازاریابی - مدیریت و بازاریابی - حسابداری - توریسم و گردشگری

ترجمه چکیده

با افزایش فشار بر روی بنگاههای کسب و کار برای دیجیتالی شدن و یکپارچه‌سازی ارتباطات داخلی خود، پرتال‌های اینترانتی محبوبیت پیدا کرده‌اند؛ این پرتال‌ها به عنوان بانک‌های دانش عمل کرده و به توزیع اطلاعات مورد نظر در سراسر سازمانها می‌پردازند. با این حال، مقبولیت پرتال‌های اینترانتی در نزد کاربران، غالباً، مسئله‌ای است که می‌تواند به شکست عملکردهای اصلی یک بنگاه بینجامد. این مطالعه درک بیشتری از نحوۀ جذب مراجعه‌کنندگان به پرتال‌های اینترانتی، از طریق ارائۀ مدلی برای تدوین و آزمودن میزان استفاده از یک پرتال اینترانتی (IPU) به دست می‌دهد و به سرچشمۀ مقبولیتِ یک پرتال تازه‌تأسیس برای کاربر می‌پردازد. برای آزمودن روابط میان تجارب پیشین، خوداتکایی اینترنتی، سودمندی ادراک‌شده، سادگی ادراک‌شده در کاربرد، هدف از کاربرد و موارد کاربرد از روش SEM استفاده شد. نتایج حاصل از یک بررسی بر روی دانشجویان نشان می‌دهد که ارتباطات مربوط به حوزۀ بازاریابی داخلی که بر تجربه و قابلیت پرتال متمرکز است، از بیشترین ارزش برای مقبولیت پرتال‌های اینترانتی و استفاده از آنها در داخل سازمانها برخوردار است، در حالی که خوداتکایی اینترنتی، که از طریق سوابق پرتال افزونتر می‌شود، رابطۀ پیچیده‌ای را با سودمندی ادراک‌شده نشان می‌دهد. هرچه آشنایی کاربران با پرتال‌ها و همکاری مستمر میان بخش‌های بازاریابی و فناوری اطلاعات بیشتر شود سودمندی ادراک‌شده از پرتال‌ها، نیز، بیشتر می‌شود.

ترجمه مقدمه

پرتال‌های اینترانتی در خط مقدم فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) هستند که به طور فزاینده‌ای در حال فراگیر شدن است. سازمانها به طور مداوم با چالش‌ها و مزیت‌های وعده‌داده‌شدۀ فناوری مواجهند؛ با این حال، مسائل اجرایی در این زمینه فراوان است. واقعیت‌های اقتصادی، تنظیم مجدد کسب و کار و رقابت فزاینده بر آن دسته از بخش‌ها که زمانی واحدهای کاری خودمختاری بودند فشارهایی را اعمال می‌کند تا به تدریج همکاری بیشتری باهم داشته باشند. یک نکتۀ ویژه آن است که استفادۀ فزایندۀ بازاریابی از فناوری در فعالیتهای خود به وابستگی به متخصصان ICT و سیستم‌هایی که آنها اجرا می‌کنند منجر شده است (لینگ و ین، 2001؛ پیرز و ایزبت، 2003)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی