سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری CRM کوچینگ بازاریابی زبان بدن اصول و فنون مذاکره

 

 

مدرس مدیریت بازاریابی تبلیغات اصول و فنون مذاکره

سخنران مدیریت فروش استاد فروش مدرس فروش تدریس فروش معلم فروش

سخنران مدیریت فروش سخنران بازاریابی و فروش مویرگی

سخنران بازاریابی و فروش مدیریت فروش مویرگی سخنران مدیریت
سخنران مدیریت

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش مدرس زبان بدن 


سخنران مدیریت 

بهزاد حسین عباسی 

مشاور بازاریابی و فروش

09197685104


بازاریابی مبتنی بر افراد؛ آینده بازاریابی دیجیتال


بازاریابی دیجیتال در آینده از آنِ «بازاریابی مبتنی بر افراد» و «رسانه‌های نشانی پذیر» خواهد بود و این دو رویکرد بهبود نرخ کلیک خوری، بهبود نرخ تبدیل و بهبود جریان بازگشت سرمایه را به دنبال خواهد داشت.

 

رسانه نشانی پذیر یا Addressable media به رسانه‌ای اطلاق می‌شود که حامل پیامی برای مشتری بالقوه و بالفعل قابل‌شناسایی است.

 

تحقیقات اخیری که توسط دو شرکت Signal و Econsultancy با عنوان People-Based Advertising: Evaluating the impact and future of addressable media (بازاریابی مبتنی بر افراد: ارزیابی اثر و آینده رسانه نشانی پذیر) صورت گرفته حاکی از آن است که امروزه تبلیغاتچی‌ها به اهمیت این روش واقف شده‌اند.

 

«بازاریابی مبتنی بر افراد» شیوه‌ای است که مؤسسات تبلیغاتی با استفاده از آن می‌توانند به‌وسیله اطلاعات دست‌اول – و نه کوکی‌ها – کاربران را به‌صورت آنی و بلادرنگ هدف قرار دهند.

 

بازاریابی دیجیتال

 

به گزارش [ibazaryabi.com] به نقل از وب‌سایت Marketing Tech News، در این تحقیق از 358 بازاریاب برند و آژانس خریدار رسانه در آمریکا نظرسنجی شده است.

 

از هر چهار خریدار رسانه، یک نفر گفته که بیش از نیمی از بودجه بازاریابی دیجیتال شرکت آن‌ها به «بازاریابی مبتنی بر افراد» اختصاص دارد؛ و از هر سه تبلیغاتچی، یک نفر گفته که بودجه‌ای که آن‌ها به رسانه‌های نشانی پذیر اختصاص می‌دهند در حال افزایش است.

 

نزدیک به 92 درصد خریداران رسانه اظهار داشته‌اند که هم آن‌ها و هم مشتریانشان به‌سرعت در حال روی آوردن به «بازاریابی مبتنی بر افراد» هستند.

 

در آژانس‌های تبلیغاتی دپارتمان ویژه‌‎ای به نام خریداری رسانه (Media buying) وجود دارد.

 

خریدار رسانه (Media buyer) به کسی می‌گویند که به دلیل تجربه و ارتباطات زیاد در بین رسانه‌ها می‌تواند نوع رسانه، زمان و مکان مناسب برای درج آگهی‌های سازمان خود را شناسایی کند و با آن‌ها برای نمایش تبلیغات وارد مذاکره شود.

 

بر طبق این نظرسنجی 83 درصد خریداران رسانه می‌گویند عملکرد و خروجی رسانه‌های نشانی پذیر، بهتر از شیوه سنتی نمایش آگهی عمل می‌کند و نرخ تبدیل و میزان کلیک خوری در این نوع تبلیغات بیشتر است.

 

یک سخنگوی شرکت Signal با اشاره به این‌که Custom Audiences فیس‌بوک، برندها و آژانس‌ها را به استفاده از رسانه‌های نشانی پذیر ترغیب کرده است، گفت این‌ها اکنون می‌خواهند این شیوه موفق را در کل اینترنت پیاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی